ILARIA RALUCA DEMETRESCU on Tue, 31 Oct 2006 13:09:45 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] al 4-lea

Am citit un pic, inceputul unuia dintre mesajele slam-manele de groapa de orduri si deseuri chimice, si am conchis o data in plus ca invidia e cea care il anima pe nea "cum l-o fi chemand" care nu are alceva de facut decat sa injure! Probabil ca intr-adevar nici nu are altceva de facut. Stricnina, "vitrionul monser" este arma nerealizatilor. Daca as fi moderator nu ti-as mai publica mesajele ca sa te marginalizez, sa dispari sa ai timp ca sa mai stai putin sa te gandesti inainte sa arunci cu mizerii. Da cenzurii urateniei si vulgaritatii, mitocaniei si prostului gust! Ai spirit de manelist, stii d'aia care au ce au cu "dusmanii mei"?! Te hranesti cu raspunsurile cate unui fraier ca mine care se oboseste din cand in cand sa-ti dea o replica pe care n-o meriti, nu de alta dar ala care se osteneste sa-ti raspunda pierde timp. Fa-ti bai forum personal in care sa -ti inghita dejectiile maneliste cine-o vrea! Te rog eu nu-mi mai raspunde ca-ti promit ca nu mai reactionez, mai ales ca acum stiu ca te ascunzi dupa tot felul de aka! Va fi suficient sa ma uit la primele 2 cuvinte ca sa stiu ca otrava iti va iesi pe nas la al treilea. In plus nu te amagi ca esti ironic; nu esti. Ironia tine de inteligenta pe cand tu esti doar grobian si vulgar.

From: cojomihai@netscape.net
To: nettime-ro@nettime.org
Subject: Re: [Nettime-ro] al 4-lea
Date: Mon, 30 Oct 2006 17:33:43 -0500

wow...machinekunst...asta da free-style...incepe sa-mi para rau putin....yeeee maaan...ye
am sa-ncerc un cantecel cuminte...dar nu cred sa-mi iasa...mini slam-rap in 2 minute

Pt...HIHILARIA...si mai cum o cheama
tu care esti surprinsa...
nu mai sta cu lumina stinsa...
Nu ma las atins de creierul tau in Criza
MC - block,...heu, heu (soptit)... sunt mereu sub dializa...
Filtrez tot,...esprit , esprit. est-ce que tu es la?!

Nu incerca sa ma adormi cu vrajeala ta dospita,
Refuz tot, sunt treaz block si nu dau mita
MC-block,..... heu, heu (soptit)... rezista la vocea ta tocita
Filtrez tot,...esprit , esprit. est-ce que tu es la?!

Juda, Allah, Mosie and Mr. CRAIST
heroes...pe covorashe rosii
Les gens meurent fiindca asha vor boss(h)ii
MC-block...heu, heu (soptit)... Filtrez tot
Esprit, esprit est-ce que tu es la,
....Nous cherchons un esprit sain et sauf pour repondre a nos question...Partz

Ascult-o si poveste-ti-o (slam and/or rap) pe muzica atasat...nu o poti gasi nicaieri altundeva! Copilul tau, elevii tai, toti ce-i care-ti vor urma...daca nu te vor iubi...vor spune cel putin...Maaan what a hell is that!

0f0003 | maschinenkunst <n2o@ggttctttat.com> wrote: >Subject: RE: [Nettime-ro] de citit >From: "ILARIA RALUCA DEMETRESCU" >Date: Sun, October 29, 2006 6:46 am >To: nettime-ro@nettime.org

> [...]
>un spatiu de dezbateri culturale, eventual subculturale dar nu satra. Hm!
>Pacat! Unii sunt atat de anosti incat doresc sa atraga atentia prin orice.
>Au mai fost cativa care au lovit cu ciocanul Pieta a lui Michelangelo sau
>sfasiat cu cutitul Rondul de noapte a lui Rembrandt si au fost bagati in
>seama dar cam cu sila. Desigur pana si aici comparatia e abrupta pentru ca
>atacatorii de kunst macar au riscat ceva pe cand iaca nea octav si machin
>ala (machin in franceza inseamna chestie) nu risca decat sa ne creeze

lasati `satra` tovarasa ILARIA RALUCA DEMETRESCU si imbratisati singularul

>indigestii. Asa incat o rog frumos pe Oana Ionita, daca se mai uita pe >nettime sa se intoarca pe forum cz sunt mai utile >informatiile ei

exclusiv reklame [nici ale ei]

>utile

utilitate este de mare importanta pt. COMUNISM + CAPITALISM dar nu are mare utilitate pt viata

>decat
>dejectiile lui nea alora. Si lasati-l in pace pe Gorzo,invidiosilor
>otraviti!
>Puteti raspunde orice ca nu o sa mai citesc in viata mea ceva unde ar putea
>aparea scrise numele voastre!

cind nu intelegi este o greseala sa crezi ca intelegi to understand this keeps one from making the mistake

>Michelangelo. Rembrandt

lasati `eroii` tovarasa ILARIA RALUCA DEMETRESCU si imbratisati satra

Am terminat cu lucrurile marete
si planurile de anvergura,
cu institutiile mari
si succesele de rasunet.

Sint de partea acelor forte
umane invizibile, iubitoare,
marunte, care lucreaza de la un
individ la altul, furisindu-se
prin cotloanele lumii ca
firisoarele de radacina,
sau ca incretiturile abia schitate
ale apei, care, daca li se ofera timpul
necesar, vor fisura si cele mai
dure monumente ale semetiei.

>Michelangelo. Rembrandt

ie. arta acestor eroi si a altor `autori` este inferioara unei buruieni
chiar si unei povesti cu mii de autori `anonimi`

deoarece

Repetition Caresses People !!!!

THEN
THEN