vladimir bulat on Wed, 25 Oct 2006 11:11:18 +0200 (CEST)

RE: [Nettime-ro] Reactie de presea la "Revolutia din

Draga Gabriel!

cu tot respectul pentru curajul manifestat, dar n-am inteles miza
asa-zisului tau protest: 'trezirea constiintei', spui tu. Dar oare exista
multi oameni carora sa le placa armata, razboiul? Iata, armata nu e
obligatorie, iar cei care vor sa se faca mercenari - e treaba lor. Pot
sa-ti spun ca si eu ma facut armata, in U.R.S.S.(ca tot a devenit un brand
de succes, de aceea fac aceasta precizare), intre anii 1987-1989, mai
precis: 25 de luni, am stat si eu peste termen, ca nu-mi venise
schimbul...la timp! Si o spun cu toata onestitatea - nu regret ca am fost
acolo...adica in orasul Koenigsberg, da, da, in orasul lui Kant, am citit
in acel rastimp o groaza de carti, si am cunoscut - ceea ce e cel mai
interesant si util pentru o viata de om - o sumedenie de oameni si
caractere, de diverse nationalitati, de la lituanieni la turkmeni si azeri,
si crede-ma ca am inteles (bine, sper)ce este multi-nationalismul si
coabitarea intre etnii mult inaintea proceselor care se gesteaza azi spre a
se numi cindva Uniunea Europeana...adica tot un fel de u.r.s.s., dar cu mai
multi bani!

Evident, armata romana e mult altceva! Dar a trecut era terorii...nu?

Gabriel Baldovin <gabal@email.ro> wrote:

>  http://www.jurnalul.ro/articol_64435/adio__arme_.html

>-->
>arhiva: http://amsterdam.nettime.org/

http://sentimente.ro
Peste 300.000 de utilizatori te asteapta.
Vino si tu!