nadia R. on Sun, 8 Oct 2006 13:19:39 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] iNVITATIE LA VERNISAJ...

  Draga domnule, eu am invatat sa citesc ,(desi eu
stiam ca "numii" se scrie cu un singur "i",dar,ma
rog...)deci ma pot considera printre invitatii la
vernisajul de care vorbeati,mai ales ca locuiesc la
doar trei minute de " nr 9"...galeria adica,  doar sa
aveti bunavointa sa ne spuneti si noua data cand va
avea loc la ora 17.
 cu drag,
nadia radulescu NadiRa,artist plastic..ca altfel nu ma
pot numi (cu un singur "i")