Ovidiu Octav Florea on Mon, 25 Sep 2006 09:31:33 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] Dan Perjovschi

Taaaaaare...si eu mi-am tatuat pe buca stanga..Europa...si mi l-am sters 6 ani mai tarziu, cand am trecut la euro moneda unica!

  Spune-i domnului Perjovsky sa se uite la aceasta inregistrare video...dupa care il invitam sa se gandeasca de doua ori inainte de a face de doua ori nebunii de genul aleia cu tatuajul...ptiu ptiu...ce nebunatec...domul asta! Tulai Doamnie!!!

   http://video.google.com/videoplay?docid=-3392652783578267863&q=chavez

  Salutari respectuoase!

Vreme Sorin <vremesorin@yahoo.com> wrote:
  PROIECTE TEMPORARE
CU MARKERE PERMANENTE

intalnire informala cu
DAN PERJOVSCHI

DUMINICA, 1 OCTOMBRIE, ora 17.00 // LIBRARIA HUMANITAS - JOC SECUND // TIMISOARA

Incepand cu mijlocul anilor '90, lucrarile lui Perjovschi si mai ales desenele si instalatiile sale cu caracter socio-politic s-au bucurat de o recunoaÅ?tere crescanda si pe scena artistica internaÅ£ionala, fiind expuse, printre altele si la Bienala de la Venetia de mai multe ori. Distinctive pentru el sunt desenele minimaliste si rapid executate, grafitti-urile Å?i ilustraÅ£iile care trateazÄ? complexitatea relatiilor inter-personale, internationale si inter-institutionale intr-o maniera directa si esentializata. El formuleaza intrebari atat despre vechile concepte privind nationalitatea, cat si despre inca relevanta problema a rupturii Est-Vest. Perjovschi a reflectat asupra acestor schimbari, spre exemplu, sub forma unei serii de performance-uri publice, prin tatuarea pe braÅ£ a cuvantului "ROMANIA", la "Zona Europa de Est" in TimiÅ?oara 1993, tatuaj pe care l-a inlaturat zece ani mai tarziu la expozitia "In the Gorges of the Balkans" de la Kassel.

[www.perjovschi.ro]

Expozitii personale in 2006:
The Room Drawing Tate Modern London
Back to Back, Lombard Freid Projects New York (cu Nedko Solakov)
May First, Moderna Museet Stockholm
Perjovschi, Stuttgart Kunstverein
Perjovschi, Vanabbe Museum Eindhoven
On the other hand, Portiukus Frankfurt;
First Class, La Caixa Forum Barcelona
>From Now On, Kunsthalle Budapest
Not me but you not now but later, Kunstraum Innsbruck

eveniment organizat de Asociatia SIMULTAN [www.simultan.org]
partener LIBRARIA HUMANITAS â?? JOC SECUND, partener media ZILE SI NOPTI