Simona Vilau on Thu, 3 Aug 2006 21:00:02 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Eterna si fascinanta Romanie

 Stimati abonati Nettime,

   Vreau sa va spun o poveste pe scurt: subsemnata, am trimis acum  putine zile un anunt cum ca expozitia mea intitulata "Regele pe divan",  in traducere anglofona libera "The King on the couch" va continua  intr-un spatiu nou, si anume cafeneaua Clubber din zona Floreasca. Zis  si facut! Cum am reusit eu sa expun in Clubber?
  Simplu: in timp ce panotam la Simeza a trecut un tanar care lucra in  acel  Clubber Cafe, a intrat in vorba cu mine, a laudat  evenimentul in curs si mi-a propus sa expun la el. La inceput nu am dat  atentie, am zis ca sunt vorbe in vant, dar, dupa, a inceput sa sune, ca  sa stabilim noul eveniment "ravisant".
  Pentru mine nu era un mare eveniment, de obicei detest sa expun in doua  locuri aceleasi lucruri, insa am zis da, ca sa intalnesc altfel de  public si sa vad cum e, parea inedit locul.
  Vernisajul, dupa cum am anuntat, trebuia sa aiba loc  pe 1 august 2006, la orele 19:00.
  Stimabilele personalitati lucratoare acolo au sunat cu 5 ore inainte de  vernisaj   ca sa ma anunte ca barul intra in "concediu"  definitiv si ca evenimentul organizat de ei este anulat. In acest caz,  eu mi-am luat lucrarile cat mai repede cu putinta din acel loc devenit  brusc nesigur.
  Asadar, imi cer scuze in public pentru lipsa de seriozitate a unor  oameni, care traiesc intr-o dimensiune paralela, si mai ales pentru  faptul ca am dat pe nettime, cu nestiinta, un anunt fals.
  A voastra  simpatizanta,
  Simona Vilau