Vlad Nanca on Fri, 9 Jun 2006 11:41:57 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] eveniment paralel cu bunul simt

  Dialog la Muzeul de Geologie:

  VN - Pe unde sunt lucrarile din bienala?
  Custode - Urcati scarile si la dreapta aveti colectia de mineralogie si mai sunt si niste televizoare pe-acolo.

  Dialog la Gradina Botanica:

  VN - Unde sunt lucrarile din Bienala?
  Doamna de la Bilete - Nu stiu

  Dialog la Muzeul Literaturii:

  Custode - Unde mergeti?
  VN - Sa vad expozitia...
  Custode - Care?
  VN - Bienala
  Custode - S-a-nchis.
  VN - Cum s-a-nchis ca trebuia sa fie pana la sfarsitul lunii?
  Custode - Nu stiu domne au fost niste chestii care ei intre ei s-au aranjat.

  Mi-ar fi placut sa pot spune cateceva despre actul curatorial insa desi mi-am dat toata silinta nu am putut vedea decat o foarte mica parte din bienala iar ceea ce am vazut era o adevarata jignire pentru artisti, actul artistic si pentru public. Felicit organizatorii pe aceasta cale pentru excelenta absorbtie de fonduri.