Nita Mocanu on Sat, 11 Mar 2006 11:06:49 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] \\

da ai dreptate,
  de fapt nu stim ce este real, fiecare cu realitatea din capul sau,
  am gresit spunand ca prezint intr-un film doc realitatea...din cauza ca  vroiam sa fac diferenta intre ceea ce se vorbeste despre maternitatea,  adica presa/tv si miturile maternitatii, si ceea ce se intampla de  fapt...
  In rest problema propusa imi ridica si mie multe intrebari, de aceea am facut acest film ,
  nici una din solutii nu mi se pare buna, si nu sunt de partea  propunerii unei schimbari de genul ca asa cred eu ca este bine, habar  nu am ce ar trebui facut pe termen lung, sau asteptam oare sa vina  totul de la sine...,mi se pare periculoasa si  abordarea politica  a maternitatii, asta mie personal, cred ca solutia ar trebui sa fie  grassrouts...,
  in afara de situatiile de criza, cazuri sociale, unde interventia este  necesara imediat...acolo e nevoie da bani, securitate, ajutoare,
  in film apar mai multe raspunsuri, cateva persoane isi spun parerea despre ce ar trebui schimbat...
  Tu ce crezi ce ar trebui facut?

0f0003 | maschinenkunst <n2o@ggttctttat.com> wrote:
>Fiind barbat raspunsul la aceasta intrebare este nonsens...

dar un copil nu este nonsens si nici o mama nu exista intr-un `vacuum`

>nu este necesar sa intri in sfera abstractizarii masculine, pentru a pune in
>discutii
>o experienta atat de intima cat si reala, tocmai aici apare problema,
>neverbalizand
>totul este consens instaurat de abstractizarea vietii , realizata de barbati...

barbatii nu exista intr-un `vaccum`
acei barbati au fost crescuti si de mame

>si realitatea continua, are doua caracteritici nevoia imediata, adica legi
>drepturi optiuni,
>asta fiind chiar in politica barbatesca si patriarhala ro care ar trebui
>schimbata

nici o problema - dar ceea ce exista s-a creat peste secole. gresesti ca si
comunistii [si maj. artistilor etc]
daca crezi ca poti sa planifici in mod constient o schimbare care este
intr-adevar `sustainable`

>dar are si o latura profunda, existentiala, aici vor fi discutiile, in ce
>masura statul
>trebuie sa intre in sfera privata, si cu ce pret, ce se pierde in momentul in
>care viata
>ta intima devine o problema de stat, pana unde lasi  controlul staului sa
>intre in viata
>ta... esti discpus sa faci asta...

de acord. si filmul si statul sint abstractii.

>it is not necesary to enter the abstract male world to talk about a very
>intimate and also real experience...

in acord. one may certainly discuss such intimate matters in films yet to
sustain that it presents reality is obscene.

>Filmul  prezinta situatia reala a femeilor mame din Romania.

in other words if you remove this line and i have no objections.

the subject you have undertaken is very real + intimate which is excellent
+ desirable.
but - not your film nor any other can present reality.
if you sustain this you are playing into the often encountered masculine
abstraction.

your film as all others \re\presents an _abstraction of reality
particularly for such an intimate matter.

-

                              ORDNUNG \+\ DISZIPLIN

                                      ||9||
[p-un_kT-pr_o-T?k_oL] Ø f Ø Ø Ø 3       ||
                 herausgegeben vøm !nternat!onalen
!nst!tut f:ur ordnung |+| d!sz!pl!n
       : / / www.eusocial.org