vladimir bulat on Wed, 18 Jan 2006 12:40:44 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] dan perjovschi

La un moment dat Perjo zice: "pentru prima data am publicat in
"Contrafort", unde scriau si Ion Bogdan Lefter, si Alex Leo Serban, si
Elena Stefoi". Eu spun ca nu era vorba de "Contrafort"(care a aparut de
abia in 1994), ci in CONTRAPUNCT. Un detaliu pentru cei mai tineri! La ora
la care aparea "Contrafort", la Chisinau, Perjo era deja un artist "pe
val"...

Si pe mine ma enerveaza ideea de elita!

ochiul de veghe,
v.