Bogdan Suceava on Thu, 22 Dec 2005 20:29:14 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] raspuns

--- vladimir bulat <vbulat@k.ro> wrote:

> 2. Nu consider ca Romania este un stat
> fundamentalist-ortodox, ci e un stat laic si laicizat, dar care isi
> conserva traditiile sale crestine;

Draga Vladimir Bulat,
Pe cuvant ca nu exista subiect pe lume care sa invite mai mult la scris, produs si consumat
comedie decat felul cum statul asa-zis laicizat roman isi conserva traditiile crestine.
Imi pare rau ca Benny Hill nu a fost inspirat niciodata o garda de onoare preumblandu-se prin fata
unui sobor de preoti care tocmai si-au terminat descantecele si-si usuca uneltele profesionale in
suflarea vantului urban. Am putea crede ca ritualul in sine aminteste de gloria Bizantionului de
alta data, dar in combinatie cu restul realitatii - nu ti se pare ca da ceva amuzant? Asa ca hai
sa le luam mai usor, mai relaxat, pentru ca nici una dintre chestiunile mentionate de tine in
mesajul precedent nu sunt serioase. Demonstratie: Pentru nici una dintre ele n-ai putea convinge
mai mult de trei insi sa plece la batalie, si si acestia ar purcede inapoi la ceas de trezie.
Sarbatori fericite!
B. Suceava