Dragu David on Mon, 19 Dec 2005 09:37:20 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Atacuri impotriva bisericii

Se pare ca tot romanul se pricepe la footbal, si la injurat biserica autohtona! Daca prima o inteleg, si de ce, infierarea instituitiei eclesiastice care veacuri la rind tinea de ideea de natiune, la noi - asta nu o mai pricep. Nici in ruptul capului. Adica biserica ii invata carte pe romani, ii povatuia, le rinduia viata morala, iar modernitatea a tinut sa laicizeze viata spirituala a acestei natii, si romanii au ramas pasivi! Spunea cineva pe aceasta lista ca Occidentul o duce bine pentru ca s-a laicizat societatea, ca s-a separat de biserica. Poate, asa o fi, dar Occidentul nu a luptat cu biserica, nu a infierat-o asa cum facem noi, contemporanii, cu cea romaneasca! Cele doua cosmosuri s-au dezvoltat in paralel, statul nu a impiedicat dezvoltarea bisericii. Asta sa fie solutia: sa o invinuim de toate relele? Cit de "corecta" e solutia asta, vedem din moralitatea din jurul nostru....

  -d.d.

integer@www.god-emil.dk wrote:

Vlad Nanca

>Culmea e ca preotii omoara oameni pe cruci nu roacherii!!!
> Nu te dezgusta ca Miniosterul Culturii are ca prioroitate construirea unei cat
>edrale cat casa poporului?
> Supermarketurile, bancile si companiile de mobile platesc taxe impozite, popii nu.

Supermarketurile, bancile si companiile de mobile platesc taxe impozite
care te intretin pe tine si alti `artisti`\credinciosi

http://www.pulafashion.com/suck/it/and/see/this/is/ur/cross/ -> http://www.killrockstars.com/bands/acker/audio/KathyAcker.mp3

>Da, da! Traiasca statul ortodox fundamentalist roman! Traiasca Iisus! Hai la cum
>paraturi, enoriasilor, ca se naste!

hai - nu mai vorbi cu gura plina de `arta`\religia ta fundamentala
pt. ca enoriasii te sustin pe tine.

if they are imbeciles what does that make you domnule representant al bisericii yahoo

>>>To help you stay safe and secure online, we've developed the all new
>>Yahoo! Security Centre.

http://www.pulafashion.com/yahoo

http://www.m9ndfukc.org/data/noisz/k-sukar.mp3

knou uat im saying ___...

-
-
-

>Jesus Is an Anarchist

Comunist

-
-
-

>Occidentul o duce bine

occidentul este o religie mai ieftina si accesibila la pachet

it is however very true that if you no longer believe in anything
o duci foarte bine ... dar nu stiu - ezit __... daca occidentul o ducea asa de bine
mai invada el biata romanie si `3rd world` ... dar inteleg ca romanul
a avut intotdeauna nevoie de basme si idealuri [false]

Where is the beauteous majesty of Denmark?

How should I your true love know
>From another one?
By his cockle hat and staff,
And his sandal shoon.

Say you? nay, pray you, mark.

He is dead and gone, lady,
He is dead and gone;
At his head a grass-green turf,
At his heels a stone.

Pray you, mark.

White his shroud as the mountain snow,--

Larded with sweet flowers
Which bewept to the grave did go
With true-love showers.

Well, God 'ild you! They say the owl was a baker's
daughter. Lord, we know what we are, but know not
what we may be. God be at your table!

Pray you, let's have no words of this; but when they
ask you what it means, say you this:

To-morrow is Saint Valentine's day,
All in the morning betime,
And I a maid at your window,
To be your Valentine.
Then up he rose, and donn'd his clothes,
And dupp'd the chamber-door;
Let in the maid, that out a maid
Never departed more.

Indeed, la, without an oath, I'll make an end on't:

By Gis and by Saint Charity,
Alack, and fie for shame!
Young men will do't, if they come to't;
By cock, they are to blame.
Quoth she, before you tumbled me,
You promised me to wed.
So would I ha' done, by yonder sun,
An thou hadst not come to my bed.

I hope all will be well. We must be patient: but I
cannot choose but weep, to think they should lay him
i' the cold ground. My brother shall know of it:
and so I thank you for your good counsel. Come, my
coach! Good night, ladies; good night, sweet ladies;
good night, good night.

They bore him barefaced on the bier;
Hey non nonny, nonny, hey nonny;
And in his grave rain'd many a tear:--
Fare you well, my dove!

You must sing a-down a-down,
An you call him a-down-a.
O, how the wheel becomes it! It is the false
steward, that stole his master's daughter.

There's rosemary, that's for remembrance; pray,
love, remember: and there is pansies. that's for thoughts.

There's fennel for you, and columbines: there's rue
for you; and here's some for me: we may call it
herb-grace o' Sundays: O you must wear your rue with
a difference. There's a daisy: I would give you
some violets, but they withered all when my father
died: they say he made a good end,--

For bonny sweet Robin is all my joy.

And will he not come again?
And will he not come again?
No, no, he is dead:
Go to thy death-bed:
He never will come again.
His beard was as white as snow,
All flaxen was his poll:
He is gone, he is gone,
And we cast away moan:
God ha' mercy on his soul!
And of all Christian souls, I pray God. God be wi' ye.

Exit

-
-
-

>Eram blocat in traficul bucurestean (such a pale remembrance of the

10

ORDNUNG \+\ DISZIPLIN

| | z!mpl plznt W0Rk

|9|