integer on Fri, 25 Nov 2005 17:55:15 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Accept nimic ... cu exceptia [...]

>Am citit gresit - scuze - in loc de "inconstienta" am citit inconsistenta.

si, care este diferenta

>In fo
>nd insa, a fi constient de ceea ce faci cand cumperi este tot o enigma pentru mi
>ne.

sper ca esti constient ce faci cind nu cumperi ...
adica mai toata viata

-
-
-

>   Am crezut one day si eu asta, si m-am trezit profesor. Educatia nu poate face
> chiar nimic. Cu atat mai mult cu cat e dirijata tocamai de factorii de care vor
>beam...

nimic nu face nimic. educatia [mai exact `knowledge`] sprijina radacinile sistemulul in care exista.
este o propaganda obfuscata. si in comunism si in capitalism. si in alte religii.

>Este gresita asocierea anticapitalist<CC>u atat mai mult cu cat mai intai comuni
>smul gandit de Marx este o utopie si apoi experimentul comunist pus in practica
>nu a respectat unele dintre cele mai importante principii ale sale facand gresel
>i mai mari decat societatile carora le imputa acest lucru. De aceea pe mine nu m
>a irita prea mult afirmatia cum ca el ar fi varful capitalismului.

si comunismul si capitalismul au acelasi scop ca bisericile de pe timpul Evului Mediu
care promiteau salvarea - dumnezeul lor fiind cel mai superior si universal omnipotent produs.

comunismul promite salvarea daca ingenunchezi in fata produsului cel mai superior - poporul, oglinda a partidului,
din nou un produs universal, dar mai aproapiat de `existentialism` deoarece nu te bazezi pe dumnezeu,
ceva cam vag si temperamental, dar pe initiativa ta impreuna cu poporul.

dupa cum a spus proudhon - I believe in the people as I believe in God`
defapt god este mai aproape de ceva real decit poporul [ceea ce ne aduce la intrebarea
- ce este real - ca orice adevar o aflam din povesti -
http://digital.library.upenn.edu/women/williams/rabbit/rabbit.html]

capitalismul promite salvarea daca ingenunchezi in fata produselor, care apar mult mai multe decit sint
ie. nestle produce ciocolata si `frozen meals` si in curind `iubitul tau [tm]` care este intotdeauna atent
numai cu tine ... chiar daca este produs in cantitati enorme.

hesse a scris: the principal human occupation is to find one self

si comunismul si capitalismul incearca sa-l aduca pe dumnezeu in realitate
[ie. kill hope - http://www.imdb.com/title/tt0079944/]
... fara eforturi colosale din partea consumatorului - E SIMPLU!
o banderola rosie si un bmw ... FEEL THE COOL POWER!!

si comunismul si capitalismul sint platforme pt `affordable mysticism"

[...] te face frumos - cum esti. adica devii [...]
religia organizata te face frumos - dar nu mai frumos ca dumnezeu.
comunismul te face la fel de frumos.
capitalismul te face cel mai frumos.

>In ceea ce pr
>iveste eu nu compar capitalismul actual cu acest experiment numit comunist, ci c
>u o lume viitoare in care practicile economice de astzi vor parea asemenea celor
> ale bisericii de pe timpul Evului Mediu.

da. ce o sa se intimple este ca viata o sa devina tot mai `personalizata` dar
de fapt standardizata .... la fel cum globalizatia ne aduce mai aproape dar defapt mai departe.

daca discutam pe internet nu inseamna ca imi pasa ... defapt nu prea discut cu `tine`
dar ceva semi-real ... un fel de clon intre `mine` si `tine`

oricum - competitia lui dumnezeu la ora actuala / globalization nu este nici comunismul
nici capitalismul. este Google ...

... care te invata ce-l invata toti, inclusiv tu, cind doresti tu, o viata-ntreaga.
google iti propune sa `experience` the whole world through it. very klever.
it trascends communism. capitalism + organized religion.

cine stie - poate ca balkan.os o sa fie si mai transparent.
i like playing with matches