Gabriel Baldovin on Mon, 17 Oct 2005 17:48:44 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] \\ tiranabiennale + cp

E  prima  data  cand  Sierra  lucreaza  cu  atat  de  multi  oameni.  A  ale
 >s  femei  pentru  ca  e  mai  usor  de  lucrat  cu  ele,  iar  asta  nu  vreau  sa  sune  ca  o  re
 >marca  sexista<93>,  a  spus  Mircan.

 Pai,  femeia  sta  acasa  si-mplineste  toate  dorintele  `sefului`,
 femeia  este  foarte  intelegatoare  si  buna.  Si  isi  vinde  demnitatea  mult  mai  usor  decit  `dinsul`
 care  prefera  sa  o  dilueze  in  litri  de  alcool  si  glume  proaste.

 Sexist?  In.  nici.  un.  caz.

   Totusi nu trebuie uitat ca majoritatea cersetorilor sunt totusi barbati.  (Nu accept contraargumentul cum ca in spatiul vestic femeile cersetoare ar fi...sotzii:))
  Eu cred ca barbatii ar fi putut fi chiar agresivi la un moment dat. Poate chiar cu colegele.  Apoi ratiunile financiare--stim ca in Romania femeile sunt mai prost platite.

  Cat despr faptul ca s-a facut la miezul noptii, Mihnea Mircan are dreptate: noaptea suntem mai fragili. Straturile mnezice superioare, cele responsabile cu procesarea si convertirea pulsiunilor brute, dar si cu protectia acestora de excitatiiile exterioare sunt mult slabite noaptea.  In felul acesta decodarea cognitiva si slabirea energetica a informatiei datorata acestui scut psihic nu s-a mai realizat si informatia in cauza a putut patrunde pana in zonele abisale ale psihicului. De aceea cred ca nu o sa putem uita prea curand acasta experienta.

  Nu trebuie uitat nici faptul ca s-a facut si recursul la simboluri cu mare trecere in constiinta umana. Scarile urcate si coborate, crearea unui registru superior si excitarea complexului Tabu prin asteparea de afara. Poate ca nu au gandite strategic si sistematic de catre Santiago, poate ca nici macar certitudinea valorii actiunii sale nu este data de aceste subterfugii, insa cu certitudine el a creat niste ancore mnezice care lasa loc sedimentarii si analizei pe parcurs.

  G. Baldovin