vladimir bulat on Wed, 17 Aug 2005 09:29:32 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Pavilionul romanesc: persiflat!

Stimata doamna Liliana Pagu,

parerea mea sincera este ca gresiti profund cind spuneti in public ca
"reusim sa "stralucim" prin prezentarea unor produse mizere, care nu se pot
 numi artistice, la evenimente internationale importante"!!! Ce ar fi fost
reprezentativ pt Dvs. sa apara la Bienala de arta contemporana de la
Venezia? Icoane pe sticla? Preshuri facute de tzarani? Picturi facute de
artishti care au expus de nenumarate ori la acel for international? Ce
anume va nemultzumeshte in proiectul prezentat de Romania in pavilion?
Spatziul gol, publicatzia, titlul, efectul acestei prezentze pe plan
internatzional? A luat un important premiu pt asta, daca nu shtiati!
Spuneti-ne clar, raspicat, cu argumente, cu o logica perfect adecvata
subiectului. Sa ne intelegem, arta contemporana este un fenomen distinct,
si el are nevoie de o receptare diferita, "netraditionala"...

Si nu mai dati atata vina pe MCC! Aceasta institutie a facut un concurs,
l-a cistigat proiectul lui Daniel Knorr, iar acest artist cu o cariera
internationala sustinuta - tocmai pt. ca sta la Berlin, a prezentat un tip
de discurs care se potriveshte cel mai bine mentalitatzii romaneshti din
acest moment: vidata de constiinta propriei maturitati, neserioasa, frivola
si mimetica! Romania este gripata temeinic de "morbul" UE. Ce daca
atitudinea unora este foarte critica si neservila fata de UE? Au voie la
opinie, iar un artist este cu atit mai indreptatit sa o faca...Informativa
mai bine asupra subiectului, cu Reader(coordonat de Marius Babias) cu tot,
si-apoi sariti la beregata unor oameni care-si fac datoria, si-si respecta
obligatiile...Nu e putin lucru, e aur curat intr-o Romanie nepasatoare si
impotenta.

Numai bine,

ochiul de veghe,

adica - vladimir bulat

"Liliana Pagu" <afr@opensys.ro> wrote:
> [...]
>aportul lor la conducerea unui minister ,care de altfel  de 15 ani nu s-a
>dovedit apt  decit sa  sustina astfel de manifestari? Probabil ministra
>demisionara a plecat  la timp speriata de imposibilitatea de remediere a
>acestei situatii ?
>Ca om ade arta si cultura continui totusi sa sper ca  cine ajunge  la
>conducerea acestui  Minister al Culturii , va reusi in cele din urma sa
>promoveze adevaratele valori , va fi mult mai selectiv cu ce ne reprezinta
>in afara , doar Romania nu duce lipsa de artisti adevarati ?!!

Herr

>de
>sa-ti

>Romaniei

Europei
Fuck
Musca
>2005",
>intreaga

>Fiecare
>prestigiu,

>info_culture-unsubscribe@yahoogroups.com

would our lives be like without music, dance, and theater?Donate or
volunteer in the arts today at Network for Good</a>.</font>