Asociatia ECUMEST on Mon, 18 Jul 2005 09:25:42 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] artist's corner

Ca raspuns la reactiile referitoare la includerea proiectului "Detective Draft" pe site-ul www.policiesforculture.org am dori sa precizam ca "Artist's corner" este o platforma libera deschisa diverselor proiecte artistice din sud estul Europei. "Detective Draft" este prezentat pe site-ul Policies for Culture ca un proiect artistic, iar citatele extrase - ca parte a statementului curatorial al Liei si al lui Dan Perjovschi pentru expozitia de la Stuttgart.

Asa cum am anuntat deja, vom putea publica pe site-ul si in buletinul Policies for Culture comentariile dvs. la acest proiect artistic. Fiind insa vorba de o platforma regionala in care informatiile sint prezentate in limba engleza, solicitam doar ca aceste comentarii/articole/proiecte sa fie redactate in limba engleza.

Va multumim.

Stefania Ferchedau
editor al buletinului Policies for Culture

Stefania Ferchedau
Coordonator programe
Asociatia ECUMEST
Str. Batistei 14, 020937 Bucuresti