META on Fri, 15 Apr 2005 08:30:56 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] plecare Bienala de la Venetia

Stimati colegi,

Dupa cum stiti deschiderea Bienalei de la Venetia va avea loc pe data de 12
iunie. Ne-am gandit ca plecarea intr-un grup organizat printr-o agentie de
turism ar oferi o varianta mai economica celor interesati sa ajunga acolo.
Oferta pe care am gasit-o noi cuprinde transport autocar, 3 nopti cazare cu
mic dejun in Venetia, in Lido de Jesselo /STRA Hotel 3*, si asigurarea
medicala obligatorie inclusa, pentru un pret de 160 Euro + 500.000 lei. In
cazul in care se opteaza pentru varianta cu oprire peste noapte in
Budapesta, se adauga 30 Euro la pretul mentionat. Data plecarii este 10
iunie. Aceste preturi nu includ biletul de intrare la Bienala si sunt
valabile in cazul in care ne reunim un grup de 45 persoane.
Daca sunteti interesati de aceasta varianta de calatorie, va rugam sa ne
contactati cat mai curand posibil si sa precizati varianta pentru care
optati.

Va asteptam,
Echipa META

Fundatia Culturala META