vladimir bulat on Wed, 30 Mar 2005 14:30:21 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] >ROMANIA LUI BASESCU APARA HEGEMONIA SUA

>Dupa aflarea vestii cumplite ca 3 jurnalisti romani au fost capurati si
privati de libertate, presedintele Basescu isi pune echipamentul de
camuflaj [am avut un sentiment de deja vu! Si Fidel Castro umbla in
uniforma militara de cimp]si zboara intr-acolo...apoi il aflam in
Afganistan, unde se pozeaza cu soldatii romani, si le daruieste tuturor
bricegecu inscriptie oficiala(sic!). Veselie mare, potol, fotografii...iar
noi credeam ca vizita grabita si incognito era legata de negocierea si
eliberarea jurnalistilor capurati de guerilla iraquana!!! Cu vom proceda
pentru eliberarea acestora, noi, intelectualii acestei tari sfisiate???

vladimir bulat