vladimir bulat on Sat, 12 Mar 2005 09:17:26 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] imagini folosite fara permisiune

Intr-o seara de vineri, la o intilnire cu cititorii, Herta Muller aflata la
GDS, spunea ca in Germania lumea este foarte interesata de sanatatea
spatiului public, ca in problema STASI s-au facut mii de
conferinte/dezbateri/colocvii, si ca la noi CNSAS nu este interesanta
pentru nimeni! Orice subiect, la noi, este perceput aidoma unei bule de
sapun, se sparge si se volatilizeaza imediat...Cred ca si si in acest caz -
extrem de grav, al raptului de imagini, dar nu e nici pe departe singurul!
- opinia publica va ramine opaca si calma. Imre Kertesz, uriasul scriitor
maghiar scria: ca pina si "Horror vacui este o stare etica". Nu si la noi,
in Romania...

vladimir bulat