vladimir bulat on Wed, 9 Mar 2005 12:55:26 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] Precizare privind Galeria ArTei in dezbatereadintre Teodor Graur si Vlad Nanca

Draga Radu,

este excelenta prezentarea ta, si e pacat (oarecum) ca ea survine ca efect
al unor discutii nu tocmai elegante de pe acest canal - si deloc
reprezentative pentru mediul artistic! Ca un observator atent al
fenomenului artistic (si al celui ne-artistic!) vreau sa fac o mica
rectificare in stattement-ul tau, si anume: ArTei nu poate fi considerata
prima galerie "care pune accentul pe reprezentarea unor artisti din tara:
Timisoara, Sibiu, Cluj, Arad, Bistrita, Oradea, Iasi". Exista citeva spatii
in acest oras care asta fac de mai multa vreme: galeriile si
spatiile "Posibila", "Noua", "UNA", "H'art", "2020", "Val House", "aac";
intentionat am alaturat spatii heterogene ca program & optiune curatoriala,
pentru a arata ca acesta nu poate fi considerat un punct inedit, nici cel
mai tare!

IN rest, iti urez succese si sa-ti asumi mereu o libertate  maxima in ceea
ce faci si promovezi,

expozitia Bertalan este cu adevarat un eveniment expozitional cu care ai
dat lovitura!

cu simpatie,

vladimir bulat

<galeria@artei.ro> wrote:
>Avind in vedere ca in discutia voastra a aparut numele Galeriei ArTei, am
sa fac urmatoarele precizari:

>Prezentarea Galeriei ArTei
>
>ArTei, galerie de arta contemporana, īsi propune sa devina un spatiu al
comunicarii si al interactiunii: interactiunea dintre Bucuresti si restul
centrelor artistice din tara, interactiunea dintre artisti, critici si
public, interactiunea dintre diversele moduri de expresie artistica.

>Galeria ArTei ofera noi perspective catre fenomenul artistic contemporan,
urmarind crearea unei piete de arta stabile si diversificate.

>Galeria ArTei este prima galerie bucuresteana care pune accentul pe
reprezentarea unor artisti din tara: Timisoara, Sibiu, Cluj, Arad,
Bistrita, Oradea, Iasi.

>Agenda galeriei va cuprinde expozitii de arta plastica si arhitectura,
precum si o serie de evenimente (expunerea unor designeri internationali,
proiectii de film, lansari de carte, muzica).
>Īn acest sens, Galeria ArTei  porneste de la ideea unui program dinamic si
inedit. Este deschisa parteneriatelor si colaborarilor dorind sa īncurajeze
dialogul cultural.

>Prin intermediul formulei open days spatiul galeriei se transforma īn
primele zile ale fiecarei expozitii, īntre orele 18 si 20, īntr-un loc al
īntālnirilor speciale:  posibilitatea unor convorbiri cu artisti, curatori,
critici.
>Īn  prima vineri a fiecarei luni, galeria este deschisa pāna la ora 24,
invitāndu-si prietenii sa participe la evenimente, proiectii de film,
dezbateri, concerte.

>Galeria pune la dispozitia colectionarilor o baza de date virtuala, cu
opere de arta disponibile pictura, sculptura, grafica, fotografie, design,
ceramica, etc. De asemenea, ofera consultanta īn configurarea si
diversificarea colectiilor particulare si publice.

>Stafful Galeriei ArTei
>
>Radu George Dumitriu - Manager Galeria ArTei & Manager Aqua Branding
Studio (firma care se ocupa de marketing si publicitate pentru Galeria
ArTei)
>Dan Dragoiu - Presedinte Concept Electronics (firma de IT si consultanta
in domeniul IT) - partener si finantator al Galeriei ArTei
>Serban Sturza - Presedinte Ordinul Arhitectilor din Romania - partener si
consultant al Galeriei ArTei

>Activitatea Galeriei ArTei
>
>Galeria ArTei s-a deschis in decembrie 2004 cu o expozitie Ion Dumitriu, a
fost urmata de prima expozitie de arhitectura - Lipscania si gazduieste
acum o expozitie eveniment Stefan Bertalan.

>Mentionez ca Galeria ArTei este o galerie independenta, a carei activitate
nu se inscrie in programul expozitional al UAP.
>Singura relatie dintre galerie si UAP este de natura economica, galeria
platind chirie lunara UAP-ului pentru spatiu.