Vlad Nanca on Fri, 4 Mar 2005 10:42:59 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] ht003 sau atelier 35? sau ce?

Domnule Graur (galerist),
Nu stiu cat de mult ma priveste pe mine ceea ce faceti voi la galeria voastra. Nu stiu nici cat de mult credeti dumneavoastra ca sunt legitimat sa va zgudui din lancezeala de la galeria voastra. Nu vorbesc de pe pozitia autoritatii supreme - Vlad Nanca, vorbesc de pe pozitia lui Vlad Nanca un tanar artist care isi doreste sa traiasca intr-un context normal si sa fie inspirat de nucleele de creatie contemporana din orasul in care locuieste. Dumneavostra, Domnule Graur (galerist) nu intelegeti ca nu despre mine sau despre dumnul Graur (artist) e vorba, e vorba de tinerii din oras care nu au ce vedea la galeria voastra. E vorba de adolescentii nascuti dupa 'revolutie'. Despre ei e vorba. Eu am avut sansa sa fiu inspirat acum cativa ani de cativa artisti inclusiv de Dumenavostra Domnule Graur (artist). Dar asta s-a intamplat pentru ca am stiut unde sa caut si pentru ca mai tarziu am fost foarte bine indrumat. Intre timp am avut ocazia sa vad arta si in alta parte decat in Romania. Cred
 ca acolo sta legitimitatea mea sa judec esecul galeriei voastre Domnule Graur (galerist) in faptul ca de bine de rau sunt la curent cu realitatile contemporane. Nu stiu care este legitimitatea Dumneavoastra ca galerist sa va batreti joc de sansele unui potential spatiu bun de arta contemporana. Nu cred ca daca ati fost vreodata un artist bun (spre deosebire de colegul GIGI care n-a prea...) va face automat un bun galerist. De fapt ati dovedit ca nu... Insa nu e treaba mea sa judec ce faceti voi la galeria voastra nu-i asa Domnule galerist?

Cred ca ar fi mult mai cinstit din partea voastra sa va asumati esecul barbateste; sa incercati sa decideti unde este ht003 si unde este Atelier 35. Cred ca ar fi cel mai cinstit sa faceti un concurs de proiecte pe 6 luni sau un an sa dati voie (ca despre galeria voastra e vorba, nu?) unor curatori tineri sa-si faca treaba.

Cu bucurie ma las tras de urechi de domnul artist Graur insa nu de galeristul cu acelasi nume. Cat despre VB - mamelucul nu pot decat sa-l ignor si sa-l las in nebunia lui.

teodor graur <dograur@yahoo.com> wrote:
Draga Vlad,

Nu inteleg de ce iti permiti sa comentezi, in public, evenimentele de la HT003 gallery, neavand nici un fel de legitimitate. Ceea ce facem noi, la galeria noastra, nu te priveste. De nici o culoare. In acelasi timp, pe noi nu ne intereseaza, absolut de loc, gusturile tale. In aceasta situatie, cel mai bine ar fi sa ne ignoram reciproc, si astfel vom merge inainte, nu-i asa?

La revedere,
T. Graur,
(galerist)

Vlad Nanca <vladnanca@yahoo.com> wrote:
Ma intrebam cine organizeaza evenimentul?
Totusi nu mi s-a raspuns la intrebarile din emailul meu (in afara de atacurile gratuit caraghioase ale lui GIGI). Ce se intampla cu atelier 35? De ce ht 003 are un program incoerent? De ce nu exista un curator 'de meserie'? Ce exemplu da ht003 celorlalte galerii UAP? Uite un articol de la deschiderea HT003 acum 2 ani: http://www.observatorcultural.ro/arhivaarticol.phtml?xid=9099
HT003 o galerie mica, dar cu potenitial
ce s-a ales de potential?

Vlad Nanca

Calea Grivitei 39, Apartament 8, Sector 1, 010703 Bucuresti ROMANIA
Tel +40 21 6504452 / Fax +40 21 3121311 / Mobile +40 723 240434

www.2020.ro
-->
arhiva: http://amsterdam.nettime.org/

Celebrate Yahoo!'s 10th Birthday!
Yahoo! Netrospective: 100 Moments of the Web