vladimir bulat on Tue, 22 Feb 2005 11:34:28 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Despre Bienala de la Venezia 2005

 Dragi listasi.

Am scris ieri doamnei Luminita Constantin, responsabila din partea MCC cu
organizarea expozitiei in pavilionul Romaniei, un e-mail prin care o
intrebam daca se va afisa rezultatul jurizarii pe site-ul
ministerului...n-am avut un raspuns direct, raspunsul a fost cel afisat de
mine pe 'nettime-ro', adica luat de pe site.

Mai intrebam cind si cum se va face catalogul pentru manifestarea de la
Venezia.

Cred ca o descriere sumara a propunerii lui Daniel Knorr ne-ar fi
utila...mai ales ca discutiile despre oportunitatea expunerii acestui
proiect au si inceput.

ochiul de veghe,

v.