vladimir bulat on Thu, 17 Feb 2005 11:06:29 +0100 (CET)

[Nettime-ro] MNAC din nou in vizorul presei

Evident, stimate domnule Iosif Kiraly, accept mereu dreptul la diferenta a
oricui, si chiar cu barbatie! cum bine spuneti, tocmai de aceea ramin
consecvent cu propriile-mi pareri...(in privinta mnac mi le-am exprimat
inca din 2002! - nu sunt un adulator sau un critic de data recenta) si sa
stiti ca, poate de aceea e si interesant timpul in care traim: cind unii
profita, altii - au dreptul sa conteste. Fiecare isi mentine libertatea de
a o face. Nu? E bine sa fie asa. Iar in ceea ce priveste calitatea si
statutul moral-intelectual al publicatiilor citate de d-stra, sper ca nu
puneti la indoiala ca sunt si cele mai bune? Asta nu inseamna, fireste, ca
ele nu pot fi folosite cu acelasi sirg de tigancile deja invocate, in
acelasi scop, dar asta e deja o alta discutie...Orice hirtie e buna...

vladimir bulat

p.s. nu cred ca e o mare isprava sa te alaturi unora care nu au argumente!
care-si drapeaza neputinta sub faldurile dreptului de a inchide gura
cuiva...

p.s.1 multumesc

"Iosif Kiraly" <ioki@mailbox.ro> wrote:
>Domnule Bulat,
>Ma alatur si eu celor care pana acum v-au rugat de atatea ori pe aceasta
>lista sa ne scutiti
>de astfel de comentarii rautacioase si gratuite, ca cel de mai jos.
>Acceptati cu barbatie ca sunt oameni care pot avea si alte pareri decat
ale
>dvs.
>Si ganditi-va macar o clipa ca "tigancile ce fac cornete pt seminte negre"
>pot la fel de bine sa le faca si din "Art-Hoc" sau "22" sau "Romania
> [...]
Astea

Muzeului
>arata

>la