Vlad Nanca on Thu, 10 Feb 2005 14:06:10 +0100 (CET)

[Nettime-ro] arta vs arta

Buna ziua. Ieri am vost in emisiunea Cristinei Modreanu la TVR cultural intr-o discutie cu Zamfir Dumitrescu. Am reusit sa-l combat atat cat mi-a permis formatul emisiunii si bunul simt. Lasand la o parte orice discutie as vrea sa va propun spre dezbatere urmatoarea problema:
Atelier 35
Multi dintre voi ati expus la Atelier 35 si asta a insemnat mult in cariera personala. Din motive necunoscute Atelier 35 s-a mutat pe strada Selari unde asa cum a zis Zamfir 'artistii tineri nu doreau sa expuna' si s-a hotarat sa fie transformat intr-un magazin de galeuri. Tot Zamfir D a spus ca Atelier 35 finsctioneaza acum in spatiul HT003. Cu toate ca nu sunt sigur daca asta e o minciuna sau nu as vrea sa dezbatem putin problema asta. Este sau nu este atlerier 35 la HT 003. Daca este atunci de ce nu expu artisti sub 35 de ani. De ce in mai putin de doi ani este acolo a doua expozitie in care expun curatorii galeriei Rasovszky si Graur (Am vazut ca oricum asta cu curatorii care se expn pe ei insusi se poarta)? De ce in singura galerie a UAP-ului in care pot fi expozitii new media, fotografie etc sunt totusi exppozitii execrabile. Chiar nu se gaseste un curator in tara asta sa poate avea un program coerent la o galerie de 16m patrati?

Vlad Nanca

Vlad Nanca

Calea Grivitei 39, Apartament 8, Sector 1, 010703 Bucuresti ROMANIA
Tel +40 21 6504452   /  Fax +40 21 3121311  /  Mobile +40 723 240434

www.2020.ro