vladimir bulat on Wed, 2 Feb 2005 15:44:14 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] Re: Critica in Romania

"Eventuala (repet) discutie asupra eticii articolului ar consta in dublul
statut de partcipant si reviewer al
proiectului".

Don't worry, Cosmin, la noi comentariile "pro domo" sunt deja un loc comun,
se practica pe larg. Daca ma uit bine, acestea sunt la ele acasa, mai ales,
intr-un cadru etatizat. Doar un singur exemplu: expozitia
"Transitionland"[2000-2001] de la MNaR. Cele mai multe (daca nu chiar
exclusive!)referinte publice au iesit de sub pana (sau pulpana) celor
implicati direct in proiect. Cunoscatorii stiu de ce...

Atita vreme cit la noi nu functioneaza o critica independenta, anti-clan,
nu e de asteptat o productie discursiva solida, alergica la conjunctural si
intreprinderi artistice gratuite - de care abunda acum spatiul nostru
cultural.

succese,

ochiul de veghe,

v.