Asociatia Altermedia on Wed, 19 Jan 2005 13:31:34 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Re: Paul Goma (un tip de apreciat) pe nettime......

Salutari,

Nu eu am inceput, dar daca tot s-a deschis subiectul, sa stiti ca fac parte
dintre cei care il apreciaza pe Paul Goma, ii citeste cartile si pretuieste
felul in care gandeste.

Imi plac termenii "fascisti" romanism si consingeni, si sunt convins ca in
Romania nu a existat niciodata nici un holocaust, lucru pe care il voi
sustine intotdeauna, indiferent de circumstante, si-l voi introduce si in
educatia copiilor mei. Daca va fi nevoie, le voi face educatie personal, asa
cum si mie mi se facea acasa, separat, dupa orele de istorie comunista de la
scoala.

Ca atare, as aprecia daca oamenii de pe lista ar vorbi pentru ei si nu in
numele "majoritatii".

Punct, fara vorba si trancaneala multa.

Bogdan I. Stanciu