atordai on Tue, 18 Jan 2005 09:54:43 +0100 (CET)

Re: [Nettime-ro] Paul Goma pe nettime......

Mda, si eu eram surprins de mesaj, nu stiam de unde sa o iau. Am intrebat pe
colegi, cine este "acest" P.G., si mi s-a zis, ca "e tot aia dar ii dus cu
pluta".
Mesajul e dur antisemit (amestecat cu antiamericanism devine o capcana
periculoasa pt. generatia tinara). Daca n-ar fi fost un mesaj asa de deliberat,
as fi raspuns, dar am decis ca pt. o vreme incerc sa nu mai raspund la provocari
si derapaje nici pe "nettime" nici pe "incepem". Dar e bine ca ai adus mesajul
in
discutie, negarea Holocaustului nu trebuia lasat sa treaca nepunctat.
Deci, subscriu la cele spuse de tine.

Attila

Citat Cosmin Costinas