Vlad Nanca on Mon, 17 Jan 2005 18:53:00 +0100 (CET)

[Nettime-ro] mesjul "cenzurat"

Asta-i mesajul care Bulat viseaza ca a fost cenzurat. Oricum ar fi fost mai intelept sa se autocenzureze asa cum s-a autoexclus de pe lista incepem. Ar fi la fel de intelept daca Bulat s-ar exclude de pe nettime! Am subliniat cu rosu cuvintele pentru care am sters mesajul din arhiva. Si cu negru pasajele mele preferate!
Vlad Nanca

To:incepem@yahoogroups.comCC:nettime-ro@nettime.roFrom:"Vladimir Bulat" <vla_b@lycos.com>Date:Fri, 14 Jan 2005 16:27:44 -0500Subject:[incepem] dezgustul profund alimentat de "F.A.Q about Steve the Great"-
HTML Attachment [ Scan and Download | Scan and Save to my Yahoo! Briefcase ]

Popescu Dan,

consideratiile si asocierile dvs. sunt hilare si chiar prostesti! Alaturarea mea cu "personajul" CVT, precum si cu "ratatul artist" al Reich-ului, sunt, iarasi, elucubratiile unui ratat, ce-si balangane neputincios bratele si zimbetul fals...doar-doar i-o remarca cineva prezenta, vai, atit de minuscula pe scena artei. Chiar lasati-o balta cu "inadmisibila cutezanta", pe ce pozitie va plasati sa considerati cine este si cine nu un critic de arta? Ce va indrituieste sa fiti asa temerar? Si atit de indraznet? Curat ca un baiat de la tzara. Pozitia mea este ferma: ati facut o expozitie penibila, aberanta si sterila. Nici nu e o expozitie, ci o insailare pripita, nedocumentata. Care nu slujeste la nimic, si nimanui cu scaun la cap. Nu cobor la nivelul d-stra de educatie de mahala, sa fac niscai consideratii cu referire la persoana. Discut despre expozitie, pe care nu am vazut-o, e drept. Am vazut insa imagini destule si elocvente. Dar, ma repet, "miza" am citit-o in interviu, si este
 complet inconsistenta, gresita. Ce are "personajul istoric" cu batjocura la care a fost supus de un oarecare Tara von...?!

Multumesc ca v-ati gindit la mine, sa-mi faceti "cadouri" otravite - multumesc, nu primesc de la mirlani nimic.

Pacat, mare pacat, ca oameni tineri, vreau sa sper si inteligenti, tatoneaza ororile, nu vor sa recunoasca cind gresesc si cind devin penibili si atit de previzibili! "Fervoarea  regionala" este chiar ce va defineste cu prisosinta, exact, domnule Popescu, si nu vreti sa intelegeti ca nu luptati in fond cu "miturile false", ci cu patimasa domniei voastre neputinta. Caci una e sa stii cu adevarat cum sa "demontezi" aceste mituri zidite de mai marii acestei tari, si alta e sa te lupti cu cineva demult adormit intru Domnul...Sa lupti: de dragul scandalului, tapajului, bascaliei, intentiilor veninoase este prostie curata, ce nu trebuie sa-si aiba locul in breasla artistica...Breasla in care ati intrat cu cizmele murdare si tirnacopul.

Pacat ca galeria H'art e pe strada Eminescu.

Daca ati fi fost cu adevarat curajos si combatant, domnule Popescu, v-ati fi rafuit direct cu Patriarhul, Sfantul Sinod, Ceausescu, Iliescu-'bunicutza', Nastase-'bombonel' (pe care-l apreciati inca imens! nu?-ati si facut expozitii pt. el, daca imi amintesc bine), Theodorescu-'ciufulici', Paunescu-'tribunul' si alti demnitari ce si-au apropriat capitalul simbolic al marelui voievod! Dar n-a fost sa fie, si de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere...Pace voua,

vladimir bulat

P.S. Multumesc ca mi-ati scris cu litere de-o schioapa (de un albastru psd-ist), caci, stiti, cu "cataracta" mea, a ochiului de veghe adica, s-ar fi putut sa-mi scape unele amanunte.

Vlad Nanca

Calea Grivitei 39, Apartament 8, Sector 1, 010703 Bucuresti ROMANIA
Tel +40 21 6504452   /  Fax +40 21 3121311  /  Mobile +40 723 240434

www.2020.ro