bogdescu on Mon, 17 Jan 2005 12:23:10 +0100 (CET)

[Nettime-ro] nettime-ro - probleme tehnice.

> ..si cum se face ca unii mai pot si posta pe nettime-ro in mod
> constant,
> iar altii isi vad, la fel de sistematic, mesajele respinse?

Am avut si eu aceasta problema, m-am descris si m-am reinscris.
Acum pot trimite mesaje, dupa cum se vede.
Alternativ, daca nici asta nu ajuta, puteti sa incercati sa va
reinscrieti cu o adresa total noua (una care nu a mai fost inscrisa in
trecut la nettime).