vladimir bulat on Fri, 12 Nov 2004 12:16:19 +0100 (CET)

[Nettime-ro] care filtru, fratilor?

Raluca, draga,

ma bucur foarte mult sa-ti reaud parerile, opiniile, pasurile...doar ca
tonul cu care o faci imi displace!

Si iata de ce. Consider, de fapt, cred cu tarie, ca nu exista nici un
"filtru" pe acest canal de discutii...mai mult, cine are de reprosat faptul
ca cineva are ceva de spus, de comunicat, iar majoritatea prefera sa fie
simpli "spectatori" sau doar "voaeuri" latenti?

Mai mult, de unde aceasta alegatiune: "apar polemici,
ca cele din luna octombrie, care fac mai mult rau
listei, in timp ce in alte tari nu se pierde vremea cu
asa ceva, atentia fiind indreptata spre evenimente
serioase"? De ce o polemica face rau unui canal de discutii??? Cred ca,
chiar din contra. Asta chiar vreau sa mi se explice...

In ultima instanta, prezenta mea pe 'nettime-ro' o fac pe timpul meu, pe
banii mei (platindu-mi internetul prin cablu!), si eu insumi sunt cel care
decid cind, cit, si de ce fac prezenta pe lista...Gindeste-te, ca si
aceasta "inflatie" poate fi un proiect social!

In rest, sa ne auzim numai de bine,

"ochiul de veghe",

vladimir

Noile abonamente Astral OnLine