Raluca Olga Dumitru on Thu, 11 Nov 2004 23:25:27 +0100 (CET)

[Nettime-ro] cum se poate sparge blocajul?

Cateva luni am fost in imposibilitatea de a mai primi
mesaje de pe lista, desi sunt inscrisa de cativa ani.
Uitandu-ma retroactiv prin arhiva, constat cu
neplacere ca este monopolizata de cateva nume doar. Nu
pot sa cred ca toate anunturile se fac prin
intermediar (eg. Vladimir Bulat) si ca apar polemici,
ca cele din luna octombrie, care fac mai mult rau
listei, in timp ce in alte tari nu se pierde vremea cu
asa ceva, atentia fiind indreptata spre evenimente
serioase.
Unde sunt celelalte voci de pe nettime? Colegi din
breasla care mai aveau ceva de spus singuri, si nu
prin intermediari? De ce nu mai trece nimeni de
filtru? Si cine face aceasta selectie? Ma intreb
candid si astept un raspuns.
Pentru ca este prea mare inflatia "ochiului de veghe".
Raluca Olga Dumitru