vladimir bulat on Thu, 7 Oct 2004 11:31:18 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Cataracta benefica

Habar n-am cui ma adresez! caci singurul intermediar pe lista a ramas Vlad
Nanca...

el e veriga de legatura si incredere dintre cei multi, "vamuiti",
"filtrati", si mine, "resentimentarul" ochi de veghe! care am, pe
de-asupra, si "cataracta".

vreau sa spun doar atit d-lui Popescu: cind am scris "deloc transparenta"
m-am referit doar la sensul FIGURATIV al cuvantului. Numai un rauvoitor ar
putea crede ca, minat de un "derapaj interior", mi-as pierde timpul sa
postez o informatie preluata din casuta mea postala, pentru a o face
publica...Problema este insa mai adinca: am vorbit elogios despre o galerie
care inca nu a deschis nici o expozitie, facindu-i astfel reclama
implicita...Asta doare!
Ce nu spune Popescu este ca si H'art a beneficiat de spatiu destul pe
paginile revistei ART-hoc - gratuit. Asa inteleg eu solidaritatea
intelectuala.

Drept rasplata, sunt catalogat de Popescu drept "resentimentar",
"vituperant" si unul care denatureaza realitatea. Ma intreb, care
realitate??? Cea a haitei care de-abia asteapta sa sara la beregata unuia
care are opinii proprii, contrare curentului formulat de gasti, coterii,
bisericute?

Eu ramin la "cataracta" mea, care este oricum mai benefica decit acea
"realitate" de care aminteam....

Si mai e ceva: vom vedea in viitor perceptia cui a fost mai edificatoare.

ochiul de veghe,

vladimir bulat

Noile abonamente Astral OnLine
256 kbps ; 12 USD/luna