Vlad Nanca on Sat, 25 Sep 2004 21:42:05 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] mnac tvr mlr mm cm plc tst

De vre-o sapatamana asistam neputinciosi la o insiruire de dialoguri retorice intre
Razvan Ion si Vladimir Bulat. Dupa ce ne-au anuntat ca vedem revolutia in direct la
TVR a doua zi s-au desumflat... N-am vazut emisiunea dar inteleg ca n-a iesit asa
cum isi doreau cei doi. Dup-aia o serie de injuraturi mai mult sau mai putin
elegante la adresa muzeului.
Mai e o luna si se deschide muzeul. Toata lumea e incordata dar dupa ani intregi de
discutii lumea cred ca s-a saturat sa se certe si asteapta sa se deschida muzeul sa
poata judeaca dup-aia. Cred ca de-aia lumea nu scrie pe nettime. Eu unul m-am
plictisit de nervii lui RI si ai lui VB.
Iar daca Razvan Ion isi poate face revista, teatru, poate fi scriitor, regizor,
filozof, poet, un mare artist contemporan, manager cultural, festival, etc ii
sugerez sa-si faca si un muzeu de arta contemporana.

ochiul de regge
Vlad Nanca

=====

Vlad Nanca

Calea Grivitei 39, Apartament 8, Sector 1, 010703 Bucuresti ROMANIA
Tel +40 21 6504452   /  Fax +40 21 3121311  /  Mobile +40 723 240434

___________________________________________________________ALL-NEW Yahoo! Messenger - all new features - even more fun!  http://uk.messenger.yahoo.com