vladimir bulat on Sun, 19 Sep 2004 20:14:39 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Paul Neagu la TVRCultural

dragi colegi,

l-am revazut pe Paul Neagu la TVRCultural intr-un filmulet de-a dreptul
derutant, realizat de Laurentiu Garofeanu si, probabil, sotia lui...cu
sprijinul lui British Council.

Suferind de afazie, P.N. ne-a fost aratat ca o fiinta decrepita,
nepitincioasa, incoerenta, jalnica - aflat la o distanta uriasa,
ireversibila, de marile sale experimente plastice din anii'70! Secventa de
la spital, cind i se dadeau explicatii despre starea sanatii lui, era
infioratoare.

Spre finalul filmului a aparut acest generic penibil:
"In timpul turnarii acestui film regretabil Paul Neagu s-a stins din viata"
- fara nici o virgula..., sau poate realizatorii acestei "opere" au devenit
constienti de deserviciu pe care l-au facut memoriei marelui experimentator
al veacului XX? Mentorului lui Anish Kapoor si Anthony Gromley...

Entuziasmul, pasiunea si seriozitatea cu care au vorbit cei care l-au
cunoscut pe Paul Neagu, si i-au fost prieteni, aproape ca au fost estompate
de platitudinea si haotismul scenariului si a montajului.

Un film cu adevarat regretabil.

ochiul de veghe,
vladimir bulat

Vreau sa-mi inregistrez CV-ul la BursaMuncii!
Vreti sa publicati oferte de munca? Noi avem solutia!
Lasa profesionistii sa lucreze pentru tine!
http://www.bursamuncii.ro