Dan Masca on Thu, 27 May 2004 09:07:35 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] [Romania-News] noua colectie de primavara

*Editura Compania
**Str. Prof. Ion Bogdan Nr. 16, Sector 1, 010539 Bucuresti
Tel. editura : 211 59 64 Fax : 211 59 48
Tel. departament difuzare : 210 66 90, 210 61 94
E-mail : **compania@fx.ro* <mailto:compania@fx.ro>*
**www.compania.ro* <http://www.compania.ro>
*Avem placerea sa va anuntam aparitia unei noi colectii : ”Ce rost
are... ?” *
Exista libertate de expresie ? Exista, dar asta nu inseamna ca ne si
grabim sa exprimam public marile noastre indoieli, framintarile copiilor
nostri, frustrari si rezerve care fac din noi fiinte mai putin reusite
decit ne-am dori. De ce ? Pentru ca tabuurile n-au cazut la un semn, asa
cum a cazut Zidul Berlinului. Pentru ca jena de a intreba si aceea de a
marturisi sint mai tari decit nevoia de a sti. Vorbim inca mult mai usor
despre necesitatea de a ne informa decit despre aceea de a ne forma.
Colectia ”Ce rost are... ?” raspunde bilbiielilor neformulate ale
tinerilor de azi, mai ales ale celor intre 14 si 24 de ani. Textele le
vorbesc lor - direct, dar si prin intermediul profesorilor si parintilor
care ii pot indemna sa accepte provocarea unor teme incomode. Editura
Compania a incredintat aceste teme unor autori pe care ele ii definesc
de-a dreptul - prin preocupare, devotament, credinta. Gratie talentului
lor de a pune in ecuatie realitatea traita si gindul onest, o intrebare
indreptatita dar nerostita va capata unul dintre cele mai bune
raspunsuri posibile.
*Iata primele trei titluri :*
*Ce rost are sa mai citim literatura ? de Sanda Cordos*
Unii spun ca sintem ceea ce mincam. Dar e sigur ca sintem si ceea ce
citim. Prin fiinta noastra circula nu numai singe, ci si cuvinte. Iar
cele mai bine alese cuvinte sint in carti.
*Ce rost are sa vorbim despre Holocaust ?* *de Oliver Lustig*
”Eu sint unul dintre supravietuitori si voi depune aici, inca o data,
marturie despre ce am trait, voi vorbi despre mine, despre ceea ce am
vazut ca li s-a intimplat altora, despre ceea ce am inteles din
cercetarea documentelor.”
*Ce rost are sa traiesti in Romania tranzitiei ?* *de Adrian Alui Gheorghe*
Aceasta lume invechita are, totusi, un viitor. Acesti oameni tristi
sint, de fapt, vii si interesanti. Aceasta experienta doare, dar lumineaza.
*Fiecare titlu are 72 sau 80 de pagini.
Format : 10 x 20,4 cm
Pret : 55 000 lei*

Yahoo! Domains - Claim yours for only $14.70
http://us.click.yahoo.com/Z1wmxD/DREIAA/yQLSAA/kdOolB/TM

     http://docs.yahoo.com/info/terms/