Madalina Gheorghe on Mon, 16 Feb 2004 08:11:50 +0100 (CET)

[Nettime-ro] re: eseu de Crisbasan

As vrea sa stiu si eu daca exista macar un singur om pe lista asta care sa
nu aibe un deja-vu citind acest eseu. Ce aduce el nou? De cite ori si in
cite moduri nu s-au mai spus toate lucrurile astea? Si, mai ales, cind o
sa ne insanatoshim si noi mentalul? Primul simptom ar fi sa nu ne mai
consideram anacronici, la capatul lumii, la capatul puterilor etc si, mai
ales, sa nu mai credeam ca tot ce spun strainii, din putzul gindirii, mai
rar sa stie si sa inteleaga cineva.Parerea mea...
Madalina Gheorghe
Analist, istoric de arta