Calin Dan on Thu, 29 Jan 2004 18:41:03 +0100 (CET)

[Nettime-ro] invazia urgentzelor

n-o sa fiu tocmai eu cel care sa loveasca in nettime-ro - acest ingrashamant
util care hraneste firava floare a societatii internetizate romanesti,
dinauntrul si dinafara granitelor.

vreau doar sa remarc inca o data ca aceasta lista dis-functioneaza - fara
gravitate, ce  e drept -  adica  respinge mesaje provenind de la adrese care
altfel primesc mesajele listei (un paradox, nu?) si in general isi depaseste
modestia scopurilor prin probleme minor (dar cu atat mai iritante avand in
vedere ambitiile scazute ale acestui canal de comunicare), mai ales in
masura incare moderator(ii/ul) nu corijeaza din mers disfunctiile altfel
decat prin mailuri paraponisite, de punere la coltz. ceea ce nici macar nu
are efectul de a trezi din adormire ceea ce vrea sa doarma. adica floarea cu
pricina.

in rest, sunt desigur si eu framantat de intrebarile >ce e  arta?< si >unde
e e. kessler?<.
interesant cum ele au navalit preste noi aproape simultan - urgentze, deh.

raspunsurile - sunt sigur - vor veni si ele. probabil pe nettime-ro.