Dan Masca on Wed, 28 Jan 2004 12:21:02 +0100 (CET)

[Nettime-ro] sper sa nu fie offtopic

Buna ziua ,
as dori sa va intreb si sa ma indrumati spre niste artisti/designeri care ar fi interesati de amenajarea unui viitor club din Targu Mures.

Este vorba de o pivnita situata sub o cladire veche din centrul Targu Muresului .
Avem facut proiectul de un arhitect , dar din pacate nu are experienta pentru a da solutii de amenajari interioare pentru ceea ce am dori noi sa facem in lunile urmatoare .

In masura in care stiti pe cineva interesati de un astfel de proiect , va rog sa ii anuntati si sa ma contacteze pe adresa personala .

Putem pune la dispozitie ( pe internet/ prin email  ) multe informatii ( texte si imagini despre ceea ce am dori noi sa facem) si suntem dispusi investim bani pentru partea de design interior, pentru ca acel spatiu mic sa se vada ca a fost conceput de un profesionist  .

Multumesc !

Dan MASCA
http://www.reea.net
Targu Mures