Revista Tiuk on Thu, 17 Apr 2003 19:58:35 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Un nou nr (4) al revistei web Tiuk! (www.tiuk.reea.net)

Un nou nr (4) al revistei web Tiuk!
(www.tiuk.reea.net)

www.tiuk.reea.net - noua adresa a revistei Tiuk!

Cuprins “Tiuk!” nr. 4:

1) Editorial: PREMIILE Tiuk! pentru 2002

2) Anketiuk: Cum a fost I oara?
Participa: Andrei Gheorghe, Peter Ecstein, Ceterchi
Liana, Ovidiu Pecican, Liviu Dobre, Ruxandra
Cesereanu, Viorel Dinca, Razvan Tupa, Laurentiu
Mihăileanu, Cristian Lupsa, Mina Santucci, Eugen
Lungu, Vasile Ernu, Marin Mincu, Horia Brenciu, Maria
Francu, Ionut Chiva, Cristian Fulas, Marius Ianus,
Cristian Pralea, Tania Gorncheva, Ovidiu Chihaia,
Zvera Ion, Constantin Vica, Ciprian Vasiliu,
Em.Galaicu Paun, Dan Perjovschi

3) My 3:
I) LIVIU ANTONESEI: interviu - eseu despre - poezie
LA– proza LA - eseu LA etc
II) DUMITRU CRUDU: interviu - Poezie DUDU - Piesa DUDU
- Prezentare DUDU – ancheta UN
III)Tineri scriitori: Stefan Manasia - Iulian Baicus -
Dorin Muresan

2) A!
-  Pisa-ne-am pa mormintul lor (portrete de
securisti): “Ady Ladislau” de Marius Oprea

- E vremea sa te lasi de skris: “Malraux & Conditia
mahmura” – Alexandru Vakulovski
- Festeiova - O! intrebare pentru GHEORGHE IOVA
 - Io tak (si fak) - “Premiile underground” de
Cristian Cosma
- Antiteze – Cite ceva despre taierea magica a
capetelor in literatura romana si despre “vinzarea
sufletului” de Liviu Ioan Stoiciu
- Ce ne enerveaza – “(In)opinia publica”de Viorel
Ciama
- Pagini basarabene: Vasile Garnet – “Mizga in
Republica”
- Viziuni: Dan Perjovschi - “Lenin fara paratraznet”

3) scurt pi 2: “Jucaria mortului” – Constantin Acosmei
Nicoleta Clivet “Jucaria mortului”/ Mihai Vakulovski -
Poezia care se incheie cu “etc”

6) Povestiuci pa bune
 - ( Nu) mai cititi: site “Luna Amara”, “Cetatea”,
Andrei Gheorghe, “Paradigma”, “Timpul” (Iasi),
“Timpul” (Chsinau), “Antonesti Curier”, “Sud Est”,
“Contrafort”, “Balkon”
- Muzon : “Rock-ul a murit, traiasca NATO!” de Doru
Cimpoi
- DEX vs. carte de bucate (sau cum pui apa la florile
de plastic si bagi masina
de calcat in frigider) de Cosima Dumitriu
 - Scrisoare pa bune: Iata ce primim la “redactie”
- NumeRELE: “O zi buna pentru lumea de azi!” de Irina
Cojocaru
- Homo sapiens: Alexandru Musina – “Ma opresc aici, ca
sa ma mir si sa ma inspaimint de imensa-mi inteligenta
si de inutilitatea ei. Se manifesta la momentul
nepotrivit si intr-un loc nepotrivit. Prea devreme si
intr-o Margine. Daca eram american, sugur eram genial.
Mai tare ca Rorty, I.Berlin, Baudrillard, Eco sau
oricine vrei tu (…) Dar eu, Socratele de Brasov,
Pascalul de Olanesti? Exact ce-am scris mai sus:
Socrate de Brasov si Pascal de Olanesti. Nici mai
mult, dar nici mai putin”
-  turist  in romania – Carmina Trambitas & Mihai
Vakulovski: “Muntii Birsei: Postavarul & Piatra Mare”
- T - “Monguzia Mare (pulp fiction)”de Radu Andriescu
- O fo: “Club etc se uneste pe barba lui Cristi” de
Razvan Tupa

7) FAKT
  - Foametiuk: Alexei Vakulovski – “Ne-am pomenit pe
neprins de veste dusmani ai poporului, Eudochia Oprea
(1921)”
 - Afganet: “Tu, ciurka, vei merge in Afganistan!”
(Interviu cu Feodor Morari realizat de Alexandru
Vakulovski)
- Kopilozaur – “Perele”, “Bicicleta”de Daniel Piscu
- Teatru: Matei Visniec “Cum as putea sa fiu pasare”

8) Scrie-ma akum
- Cititorii vorbeste
 - voi n-aveti kef?
- DJ poem de UN Cristian
- Iepurii nu mor – Stefan Bastovoi
- Alexandru Vakulovski - “Pizdet” (fragment de roman:
1-10)
- Armand Gosu - Interviu cu Vladimir Bukovski

9) IAKA:
- Astia sintem!: Alexandru Vakulovski, Viorel Ciama,
Carmina Trambitas, Nicoleta Clivet, UN Cristian, Mihai
Vakulovski
- In acest numar:
- Motto-ul revistei: “Tiuk!” de Daniil Harms

10) CenaKLU KLU
- Manifest Klu: Alexandru Vakulovski – “Al 4-lea
MANIFEST KLU: PAUL GOMA PRESEDINTE!”
- Poezie Klu: Pavel Paduraru
- Proza Klu: Mihai Mateiu
- Grafica KLU: Stefan Bastovoi
- Performance Klu cu “Antologia poeziei generatiei 80”
- Teatru KLU: Arion Movila
-Traduceri KLU: Daniil Harms

Link-uri catre alte site-uri,
Etc