Piersinaru Dan on Wed, 15 Jan 2003 08:35:07 +0100 (CET)

[Nettime-ro] Buna dimineata!

Acum ca toata lumea doarme...

Mircea, vin si eu cu o sugestie:

        Stiind ca ai experienta cit de cit in domeniu, ce ai zice daca pe
linga "Best sites" ai pune si unele -- Best Masters, Best Post Diplomes sau
Group des recherche...-- . Te asigur ca exista oameni interesati de asa ceva
si chiar daca nu exista reply, poate marcheaza pe cineva. Eu sunt interesat,
tu esti acolo, asa ca de ce sa nu ne folosim de lista asta ...

PS. Valabil pentru oricine este amabil sa furnizeze date in acest sens.

Dan Piersinaru

+4(0)7236360896