vladimir bulat on Mon, 26 Aug 2002 10:59:16 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] D11 si M4

Ma tem ca nu sunt chiar asa de senzationale!
Dar ele sunt cele care ne tin acum "atentia treaza", cel putzin celor
carora arta contemporana le spune ceva. Macar o dta la 5 si respectiv, la 2
ani. Acestea doua fac sa discutam ceva mai cu sirg, no te parese?

vladimir.

K Free E-mail http://www.k.ro/
by KappaNet http://www.kappa.ro/