dacosti on Sun, 25 Aug 2002 13:11:18 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Din Frankfurt

...sau, mai degraba, sa Manifesti ceva Documenta.

poate ca toata lumea e inca in Germania, vizionand
aceste show-uri.
Matei, in ultimele doua zile ae Manifestei, intrarea in
Stadelches Kunstinstitut nu se mai face prin lateral ci
prin muzeu, printre lucrari clasice, iar intrarea in
muzeu se face prin curtea supraaglomerata a acestuia de
cate un festival, cred ca al natiunilor care pare a
stoarce toata energia orasului. Manifesta e epuizata in
aceste zile si la propriu si la figurat. Impresia ca e
tolerata in Frankfurt e accentuata si dupa vizita la
Museum fur Moderne Kunst care arata mult mai bine decat
toate celelate locatii, desi e in reamenjare si multe
dintre incaperi sunt inchise pentru vizitatori. Iar la
Frankfurter Kunstverein o lucrare a lui Liam Gillik din
patrimoniul institutiei care nu are legatura cu
Manifesta face concurenta lucrarilor de la ultimul etaj.
Pot spune ca Frankfurtul face mai multa reclama
Documentei decat Manifestei.

In privinta vizitatorilor romani, m-am intalnit ieri la
Kunstverein cu trei absolventi de la Arte din
Bucuresti...

Acuma plec, fiindca pana la 7 mai sunt multe de vazut
sau revazut.
Cu stima, din Frankensteiner Hof
Dan Acostioaei

PS
Mihai, stateam in cumpana in legatura cu vizita mea la
Koln, dar mesajul tau e un argument foarte convingator.