vladimir bulat on Fri, 23 Aug 2002 09:25:19 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Documenta 11&M4

  Dragi colegi,

mie mi se pare tare caraghios faptul ca in anul in care in Germania se
desfasoara evenimente atit de impresionante: D11 si M4, noi, pe acest
canal, nici nu luam vorba despre asta!
Ce anume sa genereze acesta "apatie"? Lehamitea noastra endemica, frica de
discutzii, lipsa comunicarii interumane, necunosterea fenomenelor artistice
si ideologice actuale, ce anume???????????
Ma tot intreb cind vom putea injgheba cu adevarat un canal de discutzii. In
care macar sa ne intrebam de ce artistii de la noi nu sunt invitati la
acele foruri la cel mai inalt nivel...
Poate ne trezim? Poate ne intrebam daca cu adevarat exista la noi o
reflectzie despre arta contemporana, sau doar este doar o iluzie. Personal,
cred ca ne imbatam cu apa chioara, si orbecam ca orbii ilustrului
olandez...

Si totusi...

vladimir bulat

K Free E-mail http://www.k.ro/