Bogdan Achimescu on Mon, 15 Jul 2002 23:38:20 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] parerea lor (din nou)

Insa este minunat si face mult rost sa mai schimbam si alte mesaje decat
re-posturi, anunturi, linkuri, citate, copy-paste-uri si formulare.
Promit sa-mi fac sense de un dictionar ca sa fiu de mai mult folos
societatii de acum inainte.
:-)