Antik Sandor on Fri, 17 May 2002 17:31:12 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] OK

>Draga Nita Mocanu !

>la virsta ta se pune intr-o optiune dramatica aceasta 'constringere',
la virsta mea se depune ca zatul de cafea, cum am incercat sa va sugerez
asta in 'Oscilatie de dupa masa', dar si la cafele cotidiene in clipele
senine...
>vezi sa nu te insele jocul de cuvinte 'Art Povera'-'arta saraca'; dupa
cum stiu eu costa foarte mult, unde nu costul materialului sau a
configurarii este ieftin , ci modalitatile de expresie sint reduse la
expresia insasi a naturii / particularitatii materialului / mediei
purtative

cu simpatie profesionala,
Antik