mocanu nita on Thu, 16 May 2002 14:35:12 +0200 (CEST)

[Nettime-ro] Intrebare lunga partea a doua

 Merci ,Bogdan Achimescu , de sugestie.
 Eu am facut un plan,nu, mai multe, ma duc si spal
vasele prin Europa sau America , nu , nu mi se
potriveste, caut o bursa, dar nu am bani sa-mi fac
dosare ca-mi taie curentul si nu pot folosii
calculatorul, nici asta nu e buna, ,cred ca cel mai
bun plan ar fii sa ma mut la tara si sa-mi fac o
ferma, dar nu-mi place sa omor animale, ca trebuie sa
vand, nu?
 Un alt plan ar fii sa-mi fac pile.Daca ma tine...pana
acuma nu mi-am demonstrat ca sunt in stare.
 Daca va deranjeaza cumva textul meu considerati-l
actiune artistica pe inernet.
 Astept si alte plangeri, sau sugestii, va multumesc,
Nita.