Tolan Virgil on Fri, 5 Apr 2002 13:37:10 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-ro] propunere

cred ca punctul de plecare, si deci problema de fond a acestui subiect,
nu era desconsiderarea si indepartarea unei "recuperari vizuale", sau a unei
"documentari a tranzitiei", ci faptul ca doar aceasta recuperare si
documentare
se bucura de "trecere", ingradind astfel registrul de optiuni de care un
artist
fotograf ar putea sa se bucure. nu toti sunt prin vocatie recuperatori ai
tranzitiei.
faptul ca la un concurs de fotografie, ce nu are tranzitia ca tema
declarata,
sunt acceptate doar fotografii cu romi, copiii strazii si caini vagabonzi,
poate sa para ciudat si inteleg oarecum frustrarea aceluia care vrea sa faca
altceva.
(oricum sunt convins ca blocajul nu este chiar atat de dramatic... am vazut
fotografii
care erau bune, fara sa ilustreze tranzitia mioritica, care nu au fost
oprite de nimeni
sa ajunga "dincolo" si sa fie bine primite.)
vir