bogdan on Thu, 31 Jan 2002 08:41:03 +0100 (CET)

RE: [Nettime-ro] Norwich show

Despre East International

Am aplicat in trecut la aceasta expozitie (de vreo 2 ori).
Dupa ce am trimis aplicatia am primit si refuzul.
Pana aici nimic deosebit - cine aplica mai primeste si refuzuri, nu o iau
personal ca as fi innebunit deja de mult.

Insa in scrisoarea de refuz aparea informatia cum ca (citez inexact) "in
ciuda eforturilor de a aduce artisti de <peste hotare>, din motive financiare
nu ne putem permite sa vizionam propuneri care impun deplasari ale membrilor
juriului, etc". Ori acceptul presupunea aprobare preliminara, urmata de o
vizita de atelier din partea unui curator.
Cred ca asta a fost prin 1999 - sa se fi schimbat?

Impresia mea:
Cand aplici la o asemenea manifestare, cheltuind timp si bani, vrei sa stii
care sunt conditiile de participare. Daca gagii nu au bani sa isi deplaseze
fundurile pana la noi sa ne vada lucrarile ar fi trebuit sa spuna in clar
in formularele de participare:
"Dragi <straini>, aveti ceva mai putine sanse decat <ai nostri>"
Insa dansii au ales sa nu expuna in clar toti parametri participarii, creand
impresia - falsa - de sanse egale.

De altfel componenta grupului de artisti selectati pare sa confirme o "geografie
preferentiala".

Parerea mea (personala, cu toata modestia):
Nu va pierdeti vremea si banii de timbre.

Bogdan Achimescu

PS
chiar doar o parere personala, venind din partea unui individ care nu agreaza
pierderea de vreme. poate s-o fi schimbat situatia, eu nu mai sunt curios
sa experimentez, mai bine trimit in celelalte 999999999999999 de locuri unde
"se poate trimite".
Altfel, Perjo, thank you for sharing, zau, nu o iei personal, nu-i asa?
:-)