perjovschi dan on Mon, 12 Nov 2001 16:28:03 +0100 (CET)

[Nettime-ro] muzeu

Stefan Constantinescu wrote:
> Pai tocmai asta e Dane, ca acest 'pachet', Casa
> Poporului - Muzeul de Arta
> Contemporana - Oroveanu, merg foarte bine.
> E o trinitate normala.
>
> ...dar tu vei expune acolo?

Stefan
nu o sa expun acolo (dar acest fapt nu conteaza in
aceasta discutie). Poate nu am pus eu problema corect
sau poate am pus-o prea personal.

Ma intereseaza parerea dvs vis-a-vis de pozitionarea
muzeului (mai bine acolo decit de loc mai bine deloc
decit acolo) si de pachetul care decurge din
raspunsurile aferente. Daca credeti ca va fi posibil
un program liber si coerent neinfluentat de ambientul
politic etc etc etc.

despre conceptul acestui muzeu (daca se va baza sau nu
pe consultarea entitatilor care fac si administreaza
arta contemporana - vezi Balkon 6 )daca va fi national
sau international, staff, program, concurs curatorial
etc etc etc vom discuta cind aceste lucruri vor fi
facut publice...