George Brugmans on Wed, 29 Dec 1999 22:55:05 +0100 (CET)

Re: nettime-nl: Moderatie nettime.nl

dat lijkt ook mij een goed idee. doen.

beste wensen iedereen,

george brugmans

----- Original Message -----
Sent: woensdag 29 december 1999 12:23
Subject: nettime-nl: Moderatie nettime.nl

Hierbij stel ik me kandidaat om de moderatie van nettime.nl van Geert over te nemen.
Voor wie mij nog niet kent, ik ben een van de initiators en mede-organisatoren van The Next 5 Minutes, ik ben eindredacteur geweest van het VPRO/televisieprogramma W.E.B. en momenteel ben ik onder meer mede-organisator van de Lost & Found/avonden in de Waag in Amsterdam.
Ik stel me voor om in eerste instantie te proberen de discussie op de lijst wat aan te zwengelen met behulp van enigszins polemisch getinte artikelen over onderwerpen die te maken hebben met de ontwikkeling van de mediacultuur in Nederland.
Met vriendelijke groet,

Menno Grootveld