Dick Verdult on Mon, 16 Jun 1997 16:34:24 +0200 (MET DST)

nettime-nl: Mijn God, Netty, wat heb ik weer gedaan.

Zie je wel, Net, ik kan niks...heb ik me weer een leuke hobby in de maag
laten splitsen...moet die moderne tijdschriften niet meer lezen.

Ben er een beetje depri van,
ik zal je even moeten helpen...
het gaat zo:
EERST pak je de bundel
DIT IS ME TOCH EEN HAP die met getal 14, en daar de eerste helft van en dan
de tweede, dus 1/2 en 2/2
volg je 't ?
DAN ga je naar die tweede bundel van me, die met het getal 19 en die heet
DIT IS ME INDERDAAD TOCH EEN HAP,
dan lees je (als je tijd hebt, tussen de therapieen door), het pakket met
het getal 11, da's pas echt goed.

Wat zal de post op me vloeken, net nu, als iedereen in Amsterdam revolutie
aan het plegen is voor de Nieuwe Revue...afijn, het zal ze extra kwaad
maken...
woede is wellicht een goede brandstof bij deze gelegenheid.

--
* Verspreid via nettime-nl. Commercieel gebruik niet toegestaan zonder