Florian Cramer on Thu, 10 Oct 2013 15:07:29 +0200 (CEST)

Re: [Nettime-nl] Turtle 1: anatomie van een mislukt project

We gaan dit als "case" in het kunst- en designonderwijs van de Willem de
Kooning Academie, Rotterdam oppakken. Ook ons lectoraat Culturele
Diversiteit is hierbij inmiddels betrokken. De boven beschreven
problematiek begint al bij de beeldtaal van dit:
http://www.paradiso.nl/upload/608bfe32-339a-469b-b4b8-12eb0068e4ea_Turtle%201%20De%20auto%20uit%20Afrika_web.png

Florian